Re: Jaki napęd CD?

Autor: Radoslaw Sokol (rsokol_at_iname.com)
Data: Thu 16 Nov 2000 - 14:13:36 MET

Hi,

Michal Kawecki wrote:

> Elektronikowi wolno i _należy_ przewidzieć wszystkie sytuacje jakie mogą
> wystąpić podczas pracy urządzenia. I dobrać odpowiedni scalak do sterowania
> silnikiem, najlepiej taki, który posiada taki ogranicznik wbudowany. Może się

Wiem o tym. Chodziło mi o to, że w gotowym wyprodukowanym napędzie nie ma
jak zaingerować w strukturę scalaka sterującego silnikiem i jedyne, co można
zrobić to zapobiegać uszkodzeniu, a nie wbudowywać zabezpieczenia. Natomiast
niewątpliwie można było rozwiązać sterowanie silnikiem lepiej (choć tak czy
tak odpowiednie warunki unieruchamiałyby napęd).

> Ta dyskusja staje się powoli NTG.

Zdecydowanie nie, cały czas dotyczy sprzętu :)

--
| Radosław Sokół  |  http://www.magsoft.com.pl/~rsokol/ |