Autor: Radoslaw Sokol (rsokol_at_iname.com)
Data: Thu 16 Nov 2000 - 14:13:36 MET
Hi,
Michal Kawecki wrote:
>
> Elektronikowi wolno i _należy_ przewidzieć wszystkie sytuacje jakie mogą
> wystąpić podczas pracy urządzenia. I dobrać odpowiedni scalak do sterowania
> silnikiem, najlepiej taki, który posiada taki ogranicznik wbudowany. Może się
Wiem o tym. Chodziło mi o to, że w gotowym wyprodukowanym napędzie nie ma
jak zaingerować w strukturę scalaka sterującego silnikiem i jedyne, co można
zrobić to zapobiegać uszkodzeniu, a nie wbudowywać zabezpieczenia. Natomiast
niewątpliwie można było rozwiązać sterowanie silnikiem lepiej (choć tak czy
tak odpowiednie warunki unieruchamiałyby napęd).
> Ta dyskusja staje się powoli NTG.
Zdecydowanie nie, cały czas dotyczy sprzętu :)
-- |"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""| | Radosław Sokół | http://www.magsoft.com.pl/~rsokol/ | | | ftp://sokol.gliwicki.necik.pl/ | \................... WinNT FAQ: http://nt.faq.net.pl/ ../
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 20:53:50 MET DST