Re: ? Satelitarny I-dostęp?

Autor: Misiek (misiekpm_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 16 Nov 2000 - 11:22:47 MET

Użytkownik Wojciech Wrona <wojtekca_at_go2.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8uuvoc$p4p$1_at_news.tpi.pl...
> Satelitarny dostęp do Internetu? Gdzie? Za ile? Up-link?

Nie wiem czy chodzi ci o to o czym ja myśle, ale z tego co się orientowałem
sam to jest taka mozliwość przez np. CYFRE, ale to wszystko to są chwyty
reklamowe. Przecierz nie można wysyłać sygnału do satelity ze zwykłego
odbiornika ( jak sama nazwa mówi ) i zwyłej odbiorczej anteny satelitarnej.
To wygląda tak, że łączysz się modemem z usługodawcą i składasz zamówienie
na pliki, strony itp. i się rozłączasz, a oni Ci po jakimś czasie je
wysyłają przez satke w trybie offline do Ciebie do chaty. Rozumiesz o co mi
chodzi ? Cena zestawu do odbioru i wysyłania sygnału przez satelite
ogranicza taką ofertę jedynie do firm lub bardzo "zamożnych" ludzi :))
Chyba, że sie mylę, czy ktoś wyprowadzi mnie z błędu ???

Pozdrawiam

          Misiek - Piotr Misiewicz

     e-mail : misiekpm_at_poczta.onet.pl
     icq uin : 10419779