Re: ABIT KT7RAID, TB 1000, LIVE! i winda - krew mnie zalewa

Autor: DarekG (dgi_at_pol.pl)
Data: Thu 16 Nov 2000 - 10:32:50 MET

"Tomasz Stafinski" <tstafinski_at_zke.com.pl> wrote in message
> Złożyłem taki sprzęcik:
> ABIT KT7 RAID, Athlon 1000, 128MB RAM, IBM DTLA 30GB podpięty do HPT,
> Creative GeForce2 GTS, SB Live!, DVD Hitachi, modem zew. Creative
> Modem Blaster, monitor samsung 17" (jakiś lepszy, płaski, oznaczenia
> nie pamiętam).
>
> No i do tego "kochane" Win'98 SE PL. Instaluję sobie windę... parę
> restartów, wszystko gra, Via 4in1 4.23 - jeszcze OK. Odtąd nie robiłem
> pełnego restartu, tylko z Shiftem... zainstalowałem sterowniki do grafiki,
> DirectX, sterowniki do live'a, demka NVidii, jakąś gierkę dołączoną do
> [...]

Qrcze. Mam podobny problem tylko, że zupełnie inny komputer.
Ten Twój Tthlon jest podkręcany? Ja mam Celka 333_at_375, 64RAM
i nVidię TNT2M64, dwie karty muzyczne: AWE64(ISA) i Yamahę(PCI).

Po zainstalowaniu (W98SE) wszystkiego i po normalnym reboot'cie
już nie wstaje. Zatrzymuje się na pustym pulpicie z kursorem myszki.
Nie reaguje na nic.

To chyba jakaś epidemia.

--
Pozdrowienia Darek