Re: Abit kt7 i 2 x power off - dlaczego?

Autor: Jarek G. (Jaroslaw.Goralski_at_geo.uni.torun.pl)
Data: Thu 16 Nov 2000 - 09:21:31 MET

> Mam pecha, bo .....????
> Bo nie trzyma mi ustawien ???
No, rozumiem ze mozna sie wkurzyc chcac miec najlepsze i bez problemow, a tu
taki kociol - ale nie ma co sie zoladkowac...

> Nie wiem, czy uwaznie przeczytales moje wywody (?), ale sam
> proc kreci sie slicznie (majac jeszcze sporo "zapasu" w voltach
> i temp. szedl na 1000MHz... pewnie poszedl by na1100MHz... tylko po co?).
Jesli myslisz, ze kupujac Abita (czy cos rownie markowego) bedziesz mial
100% pewnosci, to jest to blad - na ogol tak jest, ale nie na pewno. Ja
zlozylem sobie i kumplowi Durona na Abitach (RAID i bez) i wsio chodzi.
Chodzilo mi tez na MSI ??? Pro...I dlatego pisze, ale _bez zlosliwosci_, ze
masz pecha.
Troche z innej beczki - teraz mam Durona "olowkowanego" przez kogos i
chodzi, swoj stary "zaolowkowalem" sam (bo coz w tym trudnego) i chodzil,
jak mu sie chcialo - najczesciej w ogole. Dalem go elektornikowi, ktory
pociagnal go lakierem i teraz zasuwa, ze hej..
Na pewno uda Ci sie problem rozwiazac - o ile krew Cie wczesniej nie zaleje
;)

Pozdrawiam
Jarek