Re: Abit kt7 i 2 x power off - dlaczego?

Autor: Valdman (valdman_at_selin.com)
Data: Thu 16 Nov 2000 - 07:55:40 MET

czesc
a wiec co do biosu u mnie ustawiony jest na defualt musialem wyciagnac
bateryjke po moich kombinacjach zmienilem w biosie tylko mnoznik i napiecie
poszedl odrazu wlaczalem go pare razy i wszystko bylo oki
wiec recze to nie bios ale....
zaczelem sie bawic magistrala w biosie jest cos takiego jak dodawanie
czestotliwosci magistrali po zabawie tym komp padl. objawy jak opisujecie
widzialem czern i to wsio
zrobilem i sprawdzalem makymalna mozliwosc podkrecenia durona
ustawilem 10x100 i 1.80v znowu objaw jak u was
tym razem poczekalem 2 minuty i wlaczylem poszedl ale wyswietlil liste
urzadzen i tyle go widzialem znowu padl po prostu sie spauzowal
co do zasilania mam stara zwykla obudowe atx zasilacz 250W i na duronie
600_at_950 chodzi wszystko mam tez duzo urzadzen obciazenie jest duze lecz
chodzi i do tego g force256 ktory pobiera mase napiecia
w tej chwili mam tylko problemy z irq troche mi ich brakuje musze
pokobinowac
zawsze mialem z tym irq problemy
pozdrawiam