Re: Monitory - Trinitrony, Flatrony ?

Autor: Mariusz Michna (mariusz_at_tpc.com.pl)
Data: Thu 16 Nov 2000 - 00:05:55 MET

Witam
Proponuje zakonczyc watek. Kazdy ma swoje racje + opinie i bedzie ich
bronil do upadlego ;-))
Dodam tylko, ze zajmuje sie sprzedaza komputerow i co za tym idzie
monitorow, od ladnych paru lat. Monitorow naogladalem sie w zyciu
wiele.
I dalej mam negatywna opinie o Tinitronie. Co pewnien czas biore jakis
ciekawy monitor, pol dnia testuje i ogladam.
Jak dotad, Sony mnie nie zachwyca. Znacznie lepsze wrazenie robi na
mnie LG Flatron i Samsung DF.
Wiec co do pytania jak w temacie: polecam Flatrona, polem Samsunga
DynaFlat.
Jesli ktos chce miec Trinitrona, to go bedzie mial i juz. Klient chce
i dostaje.

Wybaczcie wszyscy maniacy Sony, jesli was osobiscie urazilem ;-))

Pozdrawiam,

Mariusz Michna
mariusz_at_tpc.com.pl