Outlook Express - start po 3 minutach

Autor: JFDarkman (jfdarkman_at_interia.pl)
Data: Wed 15 Nov 2000 - 21:29:53 MET

Hejka!
Mam pytanko...Wie ktos moze dlaczego outlook express uruchamia mi sie az po
ponad 3 minutach? tzn klikam na ikone i czekam, dysk nie pracuje, a po ok 3
minutach zaczyna sie powoli wgrywac, pozniej znowu pauza i czekanie minute i
jest...gdy chce wyslac wiadomosc znowu minute czekam...tak samo jest w
explorerze...
chce zadac jakies pytanie w wyszukiwarce i jak naciskam na ten szary typowy
guzik 'submit' to dzieje sie to samo co w outlooku...kiedys tez mialem taki
problem lecz jakos pozniej wszystko bylo ok...ps. wirusow nie mam
Ma ktos moze jakas recepte na to?
Dziekuje i pozdrawiam