Re: Win386.swp

Autor: Janko Wisniewski (jan28ko_at_kki.net.pl)
Data: Wed 15 Nov 2000 - 21:44:07 MET

Użytkownik Seva <seva_at_post.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8uuquq$55c$1_at_news.tpi.pl...
> Jaką rolę w Win98 spełnia Win386.swp i czy można go usunąć nie
> powodując niekorzystnych efektów? Dlaczego on jest tak wielki (u
> mnie - 80 MB i ciągle rośnie)
>
> Seva
Plik wymiany. Pamiec wirtualna. Jak brakuje RAMu to winda zrzuca dane na HDD
i tworzy sobie dodatkowa pamiec. Jak ci tworzy taki swap to koniecznie
powinienes dolozyc ramu. Mam wrazenie, ze to co robisz wymaga go duzo.