Re: Abit kt7 i 2 x power off - dlaczego?

Autor: JeRRy (jerry_at_timsi.com.pl)
Data: Wed 15 Nov 2000 - 16:26:49 MET

> Podkręcasz na swoją odpowiedzialność, więc nie możesz mieć do nikogo
> pretensji.

Nie wiem gdzie Kolega wyczytal, ze takowe mam.
Nie mam. Myslalem jedynym problemem to czegos
nie znac. Poczytalem, popytalem, kupilem zapobiegawczo
wszystko (praktycznie z najwyzszych / najdrozszych polek)
i mam i tak problemy.

Krew mnie zalewa jak slysze, ze nie chce mi dzialc cos, co u
innych smiga bez problemu.
Malo tego. Czytam jak ludzie ciesza sie z kreconych DURON'ow puszczanych
na badziewnych plytach za smieszne pieniadze i wentylach za 20zl.

Tylko tyle...

pozdrawiam
JeRRy