Re: zasoby systemu??

Autor: gruesome (gruesome_at_go2.pl)
Data: Tue 14 Nov 2000 - 21:24:57 MET

Pamietnej chwili Mon, 13 Nov 2000 20:45:03 +0100
Robert obwiescil nam co nastepuje:
>Mam 160 MB pamieci. Po uruchomieniu windowsa ilosc wolnych zasobow wynosi
>okolo 80%. Po uruchomieniu Outlooka, Internet Explorera z 2 oknami, ICQ i
>ACDSee ilosc wolnych zasobow wynosi 30 %. Wydaje mi sie ze to troszke za
>malo, szczegolnie ze w pracy mam kompa z 64 MB pamieci i zasoby tak mi nie
>ubywaja. Kiedys czytalem jakis artykul w gazecie na ten temat ze windows
>zabiera iles procent pamieci na cache dyskowy czy cos takiego ale nie moge
>tego znalesc. moze ktos wie jak ten problem rozwiazac.

Cache mozesz ograniczyc np. za pomoca Cachemana albo wpisujac do system.ini
maxfile cache czy cos takiego. Jednak tu nie o to chodzi po prostu systemy
Microsoft Windows 9x/Millenium na niektorych konfiguracjach zaczynaja sie
dziwnie zachowywac juz przy ilosci pamieci powyzej nedznych 64MB (bo tyle
widzi DOS a Windows 9x/ME jest de facto tylko nakladka na niego). Np.
spotkalem sie z przypadkiem ze na komputerze z 256MB, swieza instalka,
Microsoft Windows 98SE nic sie nie dalo uruchmic, po prostu ilosc zasobow juz
na starcie wynosila ok. 10%.
Czyli albo sprzedasz pamiec albo ja ograniczysz softwarowo albo najlepiej
zmienisz system na cos normalnego ;-). A w ogole to jaki chipset?

--
kobieta była drugim błędem boga
                             /