zasoby systemu??

Autor: Robert (robert_4_at_poczta.wp.pl)
Data: Mon 13 Nov 2000 - 20:45:03 MET

Mam 160 MB pamieci. Po uruchomieniu windowsa ilosc wolnych zasobow wynosi
okolo 80%. Po uruchomieniu Outlooka, Internet Explorera z 2 oknami, ICQ i
ACDSee ilosc wolnych zasobow wynosi 30 %. Wydaje mi sie ze to troszke za
malo, szczegolnie ze w pracy mam kompa z 64 MB pamieci i zasoby tak mi nie
ubywaja. Kiedys czytalem jakis artykul w gazecie na ten temat ze windows
zabiera iles procent pamieci na cache dyskowy czy cos takiego ale nie moge
tego znalesc. moze ktos wie jak ten problem rozwiazac.
Pozdrawiam
Robert