Re: Lepiej kupic HDD Samsung'a czy używany?

Autor: Andrzej Zbierzchowski (andrzejz_at_chomiczowka.net.pl)
Data: Tue 14 Nov 2000 - 11:03:19 MET

"Piotr Szczesnik" <szczesnik_at_usa.com> wrote in message
> Potrzebuje kupic HDD o pojemnosci około 2GB.
> Mam mozliwość kupienia używany (nie znam w tej chwili firmy) lub nowy
> firmy Samsung (1 rok gwarancji). Co lepiej wybrać.
> Czy dyski Samsung'a są podobnej jakości co ich CD-ROMy (ilu osobom już
> padł HDD i w jaki sposób)?

Kiedyś komuś kupowałem Samsunga - trzy lata temu jakoś. To był dysk 3,2 GB.
Obejrzawszy go zdziwiłem się trochę, bo mechanikę miał za oko identyczną jak
Fujitsu natomiast elektronika była Adaptec-a. Dysk chodzi do dzisiaj, więc
nie są chyba takie najgorsze, ale to tylko jeden przypadek...

--
Pozdrawiam!
ANDRZEJ ZBIERZCHOWSKI - AMIGA User