Re: Lepiej kupic HDD Samsung'a czy używany?

Autor: Rafal 'bufi' Lorbiecki (bufi_at_localhost.localdomain)
Data: Tue 14 Nov 2000 - 21:21:06 MET

Jednostka weglowa Piotr Szczesnik tak oto se wymyslila :
*Potrzebuje kupic HDD o pojemnosci około 2GB.
*Mam mozliwość kupienia używany (nie znam w tej chwili firmy) lub nowy
*firmy Samsung (1 rok gwarancji). Co lepiej wybrać.
*Czy dyski Samsung'a są podobnej jakości co ich CD-ROMy (ilu osobom już
*padł HDD i w jaki sposób)?
*

Witam
na cd-romach sie nie znam , ale mam dysk Samsunga
1.6 GB, juz trzy lata mi smiga , procek krecony i zadnych klopotow

pozdro

--
    ____   __  __ ____   _                |"To , co było , jest    |
   /(_)_) / / / //  __) (_)               | tym , co będzie , a to |