Office + IE - problem.

Autor: Peter Wolf (peterwolf_at_poczta.wp.pl)
Data: Mon 13 Nov 2000 - 21:44:56 MET

Witam,
Sorry za NTG, ale min. na pl.comp.os.win95 nie uzyskałem zadnych informacji.
Do rzeczy. Zainstalowałem Office'97 Pro. W tym momencie IE przestał być
domyślną przeglądarką, a OE domyślnym klientem poczty. Zmiana ustawień nic
nie daje. W IE Narzędzia/Programy pole gdzie ustawiamy program dla poczty
jest puste. W OE zmiana ustawień także nic nie daje. Teraz każdorazowo przy
uruchomieniu powyższych wywala komunikat, że nie są domyślnymi programami
ble, ble i czy chcę aby nimi były. Da się z tym żyć, ale jest to
denerwujące. Rozumiem, że przyczyną jest zainstalowanie wraz z Officem -
Microsoft Outlook, ale odinstalowałem go, oraz przeinstalowałem całego
Office'a. Bez powodzenia. W dodaj/usuń programy, jest ikonka Poczta, gdzie
są zapisane profile użytkownika - ich wyczyszczenie też nic nie daje. Może
ktoś wie, które pliki pozostawia Microsoft Outlook mimo deinstalacji, aby
można było je wykasować "ręcznie" ?
pozdr
Peter Wolf