Re: Lexmark - bylo: sprawa drukarki - bardzo dlugie gdybanie

Autor: Krzysztof Staruch (kstaruch_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 14 Nov 2000 - 01:24:13 MET

On Tue, 14 Nov 2000 00:05:04 +0100, "Michal Szulc"
<miszulc_at_poczta.onet.pl> wrote:

>No wlasnie... Dlaczego Lexmark? Ze wzgledu na cene? Zrobilo sie dosc glosno
>o tych drukarkach, gl. ze wzgl. na rozdzielczosc podawana przez
>producenta... Ma ktos w tej materii doswiadczenie? Jak sie spisuja, czy sa
>warte zakupu

   Posiadam Z31 i jestem bardzo zadowolony - spisuje sie na medal,
zadnych problemow, kolory sa super a wydruki ostre (szczegolnie super
wychodza wykresy i inne takie), choc nie probowalem jeszcze tuszem
photo...

-------
Krzysztof Staruch
kstaruch_at_poczta.onet.pl