Re: AMD DURON czy - co?

Autor: Aleksander Macedoński (fraglles_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 13 Nov 2000 - 22:11:06 MET

> prosze o jakas porade. Dzieki!

Duron 600 jest BARDZO dobrym procesorem za smieszne pieniadze STAWIAM NA
DURNIA (te slowa poparta doswiadczeniem) kupujac durnia zwroc uwage na plyte
glowna pod wzgledem podkrecania (obecnosc zworek) z tego co wiem DURNIA na
900 podkrecic nie trudno i to za jaka smiesznie mala kase (w porownaniu do
INTELA)