Re: (przydługie) Rozmnożenie wolnego miejsca na dysku

Autor: Tomasz 'Pilot' Minkiewicz (Tomasz.Minkiewicz_at_interia.pl)
Data: Mon 13 Nov 2000 - 21:41:41 MET

Mon, 13 Nov 2000 18:40:59 +0100 na grupie pl.comp.os.win95
pojawił się artykuł <13112000.63DCD546_at_listen.to.noshit>,
którego autorem jest Ala

>Ostatnio Tomasz 'Pilot' Minkiewicz <Tomasz.Minkiewicz_at_interia.pl> na

>Rzeczywićście są tam informacje przy systemie plików o nieprawidłowym
>obsze oraz że scandisk naprawił zliczenie wolnego miejsca, lecz są to
>wpisy z 6 i 7 listopada, a więc jest to ten scandisk który ja
>zapuściłam kilka dni po zdarzeniu.

To już się nic nie da zrobić. :-(
Można co najwyżej ustawić, żeby w przyszłości nie nadpisywał,
tylko dopisywał do już istniejącego pliku (i trzeba co jakiś czas
samemu go wycinać).

>Taż pewnie, że się cieszę, tylko wciąż jeszcze zdarza mi się po
>uruchomieniu komputera sprawdzać, czy te 800 MB jeszcze istnieje!
>:))))

Rozumiem - to tak jak ja po wypłacie. :-)

--
Tomasz 'Pilot' Minkiewicz
mailto:pilot_at_armagedon.vc.pl