Re: (przydługie) Rozmnożenie wolnego miejsca na dysku

Autor: Ala (noshit_at_poland.com)
Data: Mon 13 Nov 2000 - 18:40:59 MET

Ostatnio Tomasz 'Pilot' Minkiewicz <Tomasz.Minkiewicz_at_interia.pl> na
grupie pl.comp.pecet napisał/a:

>Naprawianie wolnego miejsca jest difoltowo ustawione jako
>automatyczne. Znajdź w głównym katalogu na C: plik scandisk.log i
>tam powinno stać napisane, co też on nawyprawiał.

Rzeczywićście są tam informacje przy systemie plików o nieprawidłowym
obsze oraz że scandisk naprawił zliczenie wolnego miejsca, lecz są to
wpisy z 6 i 7 listopada, a więc jest to ten scandisk który ja
zapuściłam kilka dni po zdarzeniu.

>Poza tym zupełnie nie rozumiem problemu - z wątku wydaje się
>wynikać, że nic z dysku nie zniknęło, natomiast przybyło paręset
>mega. Kurde! jak ja bym tak miał, to bym nie pytał na grupie,
>tylko się cieszył. :-)

Taż pewnie, że się cieszę, tylko wciąż jeszcze zdarza mi się po
uruchomieniu komputera sprawdzać, czy te 800 MB jeszcze istnieje!
:))))

Ala

--
"W chwili, w której umiera w nas dziecko zaczyna się starość."
 F. Mauriac