Re: Informatyk... a coz to takiego?

Autor: Squall_Leonhart (Squall_Leonhart_at_interia.pl)
Data: Mon 13 Nov 2000 - 20:34:07 MET

Witam!

> Przejde moze do rzeczy, otoz chcialem poznac wszystko od samych
podstaw,
> chcialem wiedziec jak sobie kompilator interpretuje if-a, a nie znac tylko
> dzialanie samej instrukcji.

Przepraszam za blad... (5 godzin snu robi swoje)

Chialem wiedziec jak to mozliwe ze kompilator przemienia sobie wszystkie
instrukcje na 0 i 1 a pozniej sposob interpretacji tego kodu przez konkretny
komputer... (czy znow sie nie pomieszlem?). Nie bylo to konkretne pytanie a
jedynie mialo przyblizyc cel mojego posta.

------
Squall_Leonhart