Informatyk... a coz to takiego?

Autor: Squall_Leonhart (Squall_Leonhart_at_interia.pl)
Data: Mon 13 Nov 2000 - 19:57:44 MET

Witam!

    Na wstepie chcialem zauwazyc ze jestem nowy na grupie pl.comp.pecet i
nie czytalem zednego FAQ, dlatego z gory przepraszam. Sam temat mojego posta
jset nie bardzo zwiazany z grupa, ale nie znalazlem zadnej innej grupy na
ktora moglbym napisac, dlatego ponownie z gory przepraszam...
    Jestem uczniem 2 klasy technikum elektorniczno-informatyzcnego, ale mam
strasznie niski poziom infy, ktora raczej powinna sie nazywac "Obsluga
programow uzytkowych i internetowych". W przyszlosci chce zostac
informatykiem jednak moja wiedza jest szczatkowa i nie szczegolowa. Co do
moich umiejetnosci, to jak sie ostatnio przyjelo mowic jestem "obyty w
komputerach", ale oprocz tego potrafie programowac a w szczegolnosci ukladac
algorytmy komputerowe, obecnie czytam "Symfonie C++" pana Grebosza i calkiem
mi sie podoba...
    Przejde moze do rzeczy, otoz chcialem poznac wszystko od samych podstaw,
chcialem wiedziec jak sobie kompilator interpretuje if-a, a nie znac tylko
dzialanie samej instrukcji. Chcialbym zostac informatykiem na wlasna reke,
takim informatykiem z prawdziwego zdarzenia, prosilbym o podanie jakichs
zrodlem od ktorych moglbym zaczas sie szkolic (wskazane zrodla: polskie i
przystepne).

Z gory dziekuje
------
Squall_Leonhart