OUTLOOK EXPRESS - start po 60 sekundach !!!!!!

Autor: -=KEVLAR=- (kevlar_at_promail.pl)
Data: Mon 13 Nov 2000 - 18:53:53 MET

Witam. Pomozcie mi bo mnie szlag trafi.
Jak klikam na ikone outlooka to nic sie sie dzieje. Po 61s uruchamia sie
jednak.
Natepnie klikniecie na nowa wiadomosc, czy tez otwarcie jakiejs zajmuje
kolejne 30s,
podczas ktorych program nie odpowiada i jest totalnie zawieszony
Po tym juz wszystko idzie normalnie. Dziwne, nie ?

Moja konfiguracja: C366, Creative GF, Asus P3Bf i Win 98SEPL

Zaraz po instalacji systemu outlook dziala ok, ale po zainstalowaniu paru
progow wszystko
siada i prog uruchamia sie po okolo 30s. Nic sie nie da zrobic. Nie wiem
dlaczego tak sie
dzieje. Ostatnio zachcialo mi sie Explorera 5.5 PL i dopiero dostalem w
dupe. Z 30s
zrobilo sie 61s przy uruchamianiu outlooka a IE przy polach formularzy
zawiesza sie na
3-4s. Objawia sie to tym, ze np. jak sie gdzies loguje to klikam na pole
user i wpisuje
ale jak chce przejsc do nastepnego okienka, to IE sie zawiesza i po tych 3-4
s kursor
pojawia sie w drugim polu.

Raz , jednego dnia, instalowalem Winde ze 6 razy zeby zobaczyc CZEMU sie tak
dzieje
i sie nie dowiedzialem. Po prostu samo od siebie po 2-3 restartach CZYSTEGO
systemu
outlook nie startuje od razu, ale z opoznieniem.

Moze ktos wie czy jest jakis patch czy cos, bo mnie szlag trafia. I nie z
powodu samego
faktu ze sie wiesza, bo to mam od ponad roku i sie przyzwyczailem, ale to ze
mi ten
IE5.5 tyle namieszal i ze po jego odinstalowaniu nic sie nie zmnienilo.

Jezeli ktos ma jakis konstruktywny pomysl, to niech napisze na priva.
Dzieki za pomoc.

mmmccc_at_kki.net.pl