Czy ktoś przestawiał dysk na Ata66 ?

Autor: Mariusz Michalski (M.Michalski_at_teta.com.pl)
Data: Mon 13 Nov 2000 - 17:03:04 MET

Mam dysk seagate'a 17MB i kontroler Ata 66 na płycie.
Dysk jest rozpoznawany jako Ultra Ata 2, chcę go przestawić na Ata 66 za
pomocą programiku ściągniętego ze strony seagate'a.
Czy jet to bezpieczna operacja, czy coś ryzykuje, czy rzeczywiście
warto, tzn czy zysk w prędkości dysku jest wyrażny?
Jeżeli ktoś robił coś podobnego to proszę niech napisze jak to się robi
i na co zwrócić uwagę.

Z góry dziękuję za pomoc.

Mariusz