Re: LG Flatron vs SONY FD Trinitron

Autor: Rafal... (rafal_at_vrihedd.prv.pl)
Data: Mon 13 Nov 2000 - 14:32:43 MET

Cze!
Użytkownik "Piotr Kowalski" <elektron_at_inetia.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik wido <wido_at_go2.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:8un01d$3f2$1_at_panorama.wcss.wroc.pl...
>

> Sama budowa kineskopu Trinitron powoduje że obraz na nim wyswietlany jest
> nieostry gdyż sąsiadujące linie poziome 'nakładają się' na siebie.
...moze bardzo sie lubia :)...przy zbyt duzej plamce sie tak dzieje a
Trinitrony (FD) maja odpowiednia plamke dla odpowiednich rozdzielczosci przy
odowiednich rozmiarach kineskopu (0.24 czyli optymalna dla pracy w
zalecanych przez producenta rozdzielczosciach (www.ab.pl - CTX, tam sa
specyfikacje)

> Efektem tego jest niemożność pracy na trinitronie w wyższych
> rozdzielczościach.
BZDURA

> Jeżeli chodzi o LG Flatron to obraz według mnie jest czytelny do
2048/1920.
LG to shit !

> Zresztą sprawa jest prosta :iść do sklepu podłączyć obok siebie dwa
monitory
> i porównać.
...i z tym sie calkowicie zgadzam, z tym ze bezposrednio do kompow, a nie
przez jakies rozdzielacze

> Powodzenia.

Rafal