Re: atx

Autor: Artur Gawryszczak (gawrysz_at_camk.edu.pl)
Data: Mon 13 Nov 2000 - 11:19:39 MET

"Sebastian Skowroński" wrote:

> Mam płytkę Asusa na BX P2B-F i mały problem. Otóż win98 (ale nie SE) po
> kliknięciu "Zamknij System" pokazuje tablicę (możesz bezp..... ) i rebootuje
> komp zamiast go wyłączyć. Myślało nad tym kilku ludzi z branży (już teraz

Czy z trybu awaryjnego poprawnie wylacza maszyne? Jak nie to sproboj
zachowac sobie obecna instalke (skopiuj np na C:\bad_win), zainstaluj
nowy Windows, jak bedzie poprawnie wylaczal to znaczy ze to Windows
dziwaczy. Starego windowsa odtworzysz zmieniajac nazwe katalogu pod
DOSem.

Mi ostatnio przestal wylaczac (chyba) po tym jak go zamknalem podczas
nieudanej proby odczytu a: i ignorowalem ostrzezenia o jakichs
kontrolkach.
Probowalem porownac stan rejestru z tym z poprzedniego dnia, ale roznic
bylo sporo i nie wysledzilem nic.

--
	Artur Gawryszczak