atx

Autor: Sebastian Skowroński (seblark_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 10 Nov 2000 - 23:39:00 MET

Mam płytkę Asusa na BX P2B-F i mały problem. Otóż win98 (ale nie SE) po
kliknięciu "Zamknij System" pokazuje tablicę (możesz bezp..... ) i rebootuje
komp zamiast go wyłączyć. Myślało nad tym kilku ludzi z branży (już teraz
wykluczam raczej ustawienia Biosa albo Win'a) i nie wymyśliło, czego to
wina. Mam odudowę ATX i naturalnie odp. napięcie aczkolwiek obudowa noname
made in china.
(czy to możliwe, że to wina zasilacza?). Oprócz tego wszystko OK. (wiem, że
powinienem sprawdzić na innym zasilaczu, ale zanim będę się woził z kompem i
odstawiał pajączka może ktoś mi pomoże)

pozdrowienia, z góry dzięki seblark_at_poczta.onet.pl