Re: Sound Blaster PCI64 (na ES1370)- problemy ...

Autor: Slawek Kakareka (slaka_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 13 Nov 2000 - 00:06:27 MET

Rzeczywiscie, okazalo sie, ze nie chce dzialac w jednym slocie PCI ale dziala
w innym - nie przyszlo mi do glowy, ze to moze miec znaczenie. W instrukcji
do plyty ani w BIOS nie ma zadnego wyroznienia ktoregokolwiek slotu PCI.
Sterowniki znalazlem na stronie producenta.
Dziekuje za pomoc.
Pozdrawiam
Slawek Kakareka

--