Re: Prosze o rade.

Autor: Leszek Ciszewski (leszekc_at_alpha.net.pl)
Data: Sun 12 Nov 2000 - 18:02:15 MET

W Białymstoku -- kilka takich bym znalazł. :)
Potrafią nawet dać do domu bez wzięcia zastawu. :)
Piszę poważnie. :)
Tak dostałem coś na wymianę. :)
To znaczy kupiłem coś, zabrałem do domu,
ale z pewnego powodu dostałem jeszcze
jeden egzempel (po jakimś tygodniu)
i obiecałem zwrócić poprzedni. :)
Słowo (o tym, że zwrócę poprzedni) wystarczyło. :)

Piszę prawdę. :)

Natomiast takich sklepów, gdzie można
coś kupić, pobawić się i zwrócić w ciągu
kilku dni -- bez podawania przyczyny -- znam
"kilka". :)

Lc. :)