Re: Jeszcze o biosie do Abit BH6

Autor: Circulus Vitiosus (circulus_at_spamhater.polbox.com)
Data: Sun 12 Nov 2000 - 18:10:05 MET

On Sun, 12 Nov 2000 15:23:02 +0100, "MaZi" <mazi_at_hot.pl> wrote:

>Cze all,
>Ostatnio flashowalem bios plyty do wersji SS a potem LN jednak i tak
>musialem powrocic do pierwotnej wersji ( KG ) gdyz komp zaczal odstawiac
>numery. W zwiazku z tym mam pytanie: jaka wersje polecacie tak abym mogl
>uzywac Celerona 700? Mam BH6 rev. 1.0.

Oficjalnie tylko SS.
Ale na starszych biosach tez jest szansa ze bedzie dzialac (tyle ze
procesora nie rozpozna prawidlowo). Wogole najstarsze BH6-tki moga
miec problem ze stabilna praca z Coppermine'ami - problemy ze
stabilizatorem napiecia przy 1.5 - 1.6V. Sprawdz empirycznie.

Pozdrowienia

Circulus Vitiosus (Bogdan Mlynarczyk)