Re: Monitor a TV

Autor: Mike (mjl4d_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 12 Nov 2000 - 16:47:28 MET

"Mariusz" <amvid_at_poczta.onet.pl> wrote in message

> Z ta jakoscia to bym sie nie do konca zgodzil. Szczegolnie dlatego, ze
przy
> ruchu krawedzie postaci sa poszarpane. I to mi sie bardzo nie podoba.
Owszem
> jest lepsza jakosc tak ogolnie przy statycznych obrazach bo monitor ma
> mniejsza plamke (okolo 0,25 mm (a TV 0,5)).

Ta sprawa to nie efekt niedoskonałości kart TV tylko samych telewizorów ;-)

> Uzytkownik tunera TV.
> Acha, info dla "Yahoo": Tuner moze rowniez sluzyc jako odbiornik radiowy
> (nie kazdy, ale wiekszosc juz tak.) I jeszcze podobno mozna rozkodowywac
> kanaly kodowane jak C+ i inne. Ale tego nie przerabialem. Chociaz chetnie
> bym sie dowiedzial jak to sie robi. W miare lopatologicznie jesli mozna?
> Bylbym "zobowiazany" ;)

Ściągnij sobie z tvmania.com jakiś program do tego celu ( np Borg, albo
Freetv albo Multidec) i na wszelki wypadek również soft do rozkodowywania
dźwięku ( nie kazdy program to robi) np perfect audio i po problemie. Same
programy równie dobr4ze mogą służyć jako alternatywa dla firmówek
dołączanych do kart które z regóły są dość badziewne.