Odp: Monitor a TV

Autor: Mariusz (amvid_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 12 Nov 2000 - 13:32:26 MET

Użytkownik peters <peters_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8uk1ni$8hf$1_at_news.tpi.pl...

> Monitor moze byc dowolny. Musisz kupic karte telewizyjna. Kosztuje o ile
> dobrze pamietam jakies 300-500zl.
> Jakosc obrazu bardzo dobra. W komplecie daja pilota :)

Z ta jakoscia to bym sie nie do konca zgodzil. Szczegolnie dlatego, ze przy
ruchu krawedzie postaci sa poszarpane. I to mi sie bardzo nie podoba. Owszem
jest lepsza jakosc tak ogolnie przy statycznych obrazach bo monitor ma
mniejsza plamke (okolo 0,25 mm (a TV 0,5)).
Uzytkownik tunera TV.
Acha, info dla "Yahoo": Tuner moze rowniez sluzyc jako odbiornik radiowy
(nie kazdy, ale wiekszosc juz tak.) I jeszcze podobno mozna rozkodowywac
kanaly kodowane jak C+ i inne. Ale tego nie przerabialem. Chociaz chetnie
bym sie dowiedzial jak to sie robi. W miare lopatologicznie jesli mozna?
Bylbym "zobowiazany" ;)
Mariusz.