Re: SB 128 PCI nie instaluje sie - help!

Autor: Misio (mwsoft_at_satkabel.com.pl)
Data: Sat 11 Nov 2000 - 23:40:13 MET

> Jest sobie plyta Asus A7V z Duronem 600_at_600. Nie chce mi sie na tym
> zainstalowac SB 128 PCI. W menedzerze urzadzen w Windzie jest znaczek
> zapytania przy 'PCI mass storage controller'. Takie samo urzadzenie

w wolnym tłumaczeni "kontroler pamięci masowej na PCI" :>>>
albo mi sie zdaje albo A7V ma kontroler RAID to chyba to i dlatego winda nie
trawi sterów od SB....

spróbuj wsadzić sound blastera w inny slot i zobacz czy winda go nie wykryje
jak nie to poprostu odpal instatlke z płyty
u mnie winda wykrywa dopiero podczas instalacji softwareu....