Re: SB 128 PCI nie instaluje sie - help!

Autor: ocicat (thee-majesty_at_space.pl)
Data: Sun 12 Nov 2000 - 00:27:12 MET

>Witam!
>
>Jest sobie plyta Asus A7V z Duronem 600_at_600. Nie chce mi sie na tym
>zainstalowac SB 128 PCI. W menedzerze urzadzen w Windzie jest znaczek
>zapytania przy 'PCI mass storage controller'. Takie samo urzadzenie
>wykrywa bios. Czy to tak ma byc? Winda nie chce przyjac sterownikow z
>dolonczonej do karty plytki Sound Blastera. O co tu chodzi? Czy dla
>tej karty na Asusie trzeba cos grzebac w biosie? Na PCI jest jeszcze
>modem Asmax, na AGP karta ATI.

co prawda u mnie nie ma takich problemow bo w2k znalazlby ta karte
chocbym ja w slot dimmow wcisnal.... ale poleca sie wkladanie
muzycznych do 3 slotu pci.... 4ty tez bedzie dobry
W biosie poleca sie rezerwowanie 5irq dla 3pci... [chipset settings
zdaje sie]
chociaz cos mi mowie ze w a7v nie ma to i tak znaczenia....
nawet jak uruchomisz ta karte bedziesz mial z nia jazzy.... to samo
ponoc dotyczy sb live.... ogolnie rzecz biorac z mojego punktu
widzenia, jak sie chce miec durona, to trzeba sie pogodzic z szajskim
dzwiekiem albo wrecz jego brakiem ;)

   __
 "what is wrong with michael jackson?"