Re: VIA 4in1

Autor: Radoslaw Tatarczak (ratat_at_zrit.olsztyn.tpsa.pl)
Data: Sat 11 Nov 2000 - 20:02:06 MET

Użytkownik "Enzo" <enzo_at_irc.pl> napisał w wiadomości

> no to jakie u licha zainstalowac ?
> mam jakies sciagnac z sieci ?
> czy zrobic tylko to co jest w zestawie.
Do Abita dostarczona jest plyta ze sterownikami w tym Via 4in1 (u mnie byla
wersja 4.23), do Asusa tez napewno daja. Kiedy instalowac-tu zdania sa
podzielone, ja jestem zwolennikiem metody ze zaraz po instalce Windy (ale ja
instaluje Winde tylko z jedna karta czyli z grafika). Zebys sie nie zaplatal
napisze po koleji co robie:
1. Skladam kompa (plyta w obudowe, procek,pamiec,hdd i inne napedy +karta
graficzna i tylko ona na poczatku)
2. Instalka Windy
3. Zaaplikowanie Via 4in1
4.Dopiero potem wsadzam po koleii inne karty
Jest tez inna metoda: najpierw zainstalowac Winde+wszystkie karty a potem
jesli sa jakies problemy ze stabilnoscia lub szybkoscia aplikujesz Via

Niewatpliwie pamietac o przeczytaniu instrukcji:))) A co do ATA100. w
przypadku Abita Raid nie instalowalem zadnych sterownikow, aczkolwiek jakies
sterowniki na cd od Abita dla kontrolera HPT sa+program diagnostyczny.

> a jak ich nie ma ?
> trzeba cos ustawiac ?
> sciagac cos z netu ?
> uruchamiac jakos ata 100 ?
> czy samo sie uruchamia ?
Jesli znasz angielski to w instrukcji znajdziesz odpowiedzi na wszelakie
pytania. A wszystkie potrzebne pliki sa na cd dolaczonym do plyty. Zajrzyj
rowniez (niestety en only:((() na
http://www.apushardware.com/faqs/kt7faq/kt7faq.htm
to jest takie kompendium wiedzy nt abita KT7. Nie namawiam Ciebie do zakupu
Abita mam bowiem nadzieje, ze jakis wlasciciel Asusa tez sie odezwie i
porownasz:))
pozdrawiam
R.T