Re: Wyciszenie kompa

Autor: Robert Polkowski (polak_at_ask-blonie.prv.pl)
Data: Sat 11 Nov 2000 - 19:59:00 MET

Użytkownik Konrad Lewandowski <konrad.lewandowski_at_iris.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:8uk2i3$aog$1_at_news.tpi.pl...
> Postawilem sobie serwer na linuxie. Poniewaz obudowa stoi w przedpokoju i
> halasuje chcialem to wyciszyc. Najwiecej huku robi wentylator w
zasilaczu -
> po prostu przeplyw powietrza jest bardzo glosny. Pomyslalem sobie, zeby go
> zasilic napieciem 5V zamiast 12V. Komp sklada sie z Intela 200 MMX, 32 MB
> ramu i twardziela 2 GB. Oooo zapomnialem jest jeszcze karta sieciowa :-)
> 3Com i plyta na TXie. Jak sadzicie - czy zasilacz (200W) ze slabszym
> chlodzeniem da sobie rade??? Reszta jest bardzo cicha - na procku mam
> [...]

Zapakuj rezystor wentylatorowi i bedzie cichy.
U mnie, tez serwer na amd k6-2 266 podkreconym na 370, jest maly radiator +
wentylator sterowany termistorem - wlacza sie sporadycznie.
W zasilaczu wentylator + rezystor 150om - ledwie go slychac.

--
Robert Polkowski   polak_at_ask-blonie.prv.pl   www.ask-blonie.prv.pl