uszkodzony modem?

Autor: Magdalena Busk (magdalena_eliza_at_hotmail.com)
Data: Sat 11 Nov 2000 - 16:56:09 MET

Witajcie!
Mam zainstalowany modem zewnetrzny. Przy wylaczeniu go manulanie, raz
zdarzylo mi sie, ze zresertowal sie caly komputer. W efekcie tego
"uszkodzil" mi sie OutlookE. Nic nie dawala rady reinstalacja OE ani WIn98.
W koncu musialam formatowac. Dzis znow, komputer sie dziwnie zachowal
podczas wylaczania modemu. Wprawdzie nie zresertowal sie, ale sam fakt
wylaczenia moglam zobaczyc na ekranie. Co to moze oznaczac? Cos z elekrtyka
modemu? Jakies spiecia?

Dzieki z gory, magda