Re: skaner + drukarka + kopiarka

Autor: Michal Kawecki (kwinto_at_poland.com)
Data: Sat 11 Nov 2000 - 15:38:46 MET

Użytkownik "kAEn" <ka-en_at_go2.pl> napisał w wiadomości
> czesc,
> co sadzicie o takich urzadzeniach - wszystko w jednym ? zastanawiam sie
> wlasnie nad kupnem i chetnie poznam wasza opinie, moze ktos uzywa takiego
> sprzetu i moglby sie wypowiedziec jak to sie ma w praktyce ?
> czy lepiej kupic wszystko osobno czy razem i jezeli razem to jaka firma
> bylaby najlepsza.

Uważaj na te kombajny, w instrukcji i opisie nie znajdziesz podstawowej
informacji: z uwagi na sposób software'owej obsługi nie ma możliwości
drukowania spod DOS-a, nawet z sesji DOS. No chyba że powyłączasz działające w
tle oprogramowanie, ale wówczas korzystanie z takiego urządzenia traci sens.
Ja się o tym przekonałem dopiero po zakupie, a informację znalazłem na stronie
pomocy technicznej HP, dokąd słali listy zbulwersowani użytkownicy :-). Piszę
to dlatego, że jak podejrzewam taki kombajn kupuje się prawie wyłącznie do
firmy, a wówczas drukowanie spod DOS może mieć istotne znaczenie.
BTW po zapoznaniu się z możliwościami tego urządzenia (HP OfficeJet T65) i
jego oprogramowania i tak pozostałbym przy oddzielnej drukarce (LPT) i
skanerze (USB), do którego z reguły otrzymujesz podobne funkcjonalnie
oprogramowanie. Pozostaje jedynie problem faksowania.

--
Pozdrawiam
Michał Kawecki