Re: Problem z przetatkowaniem

Autor: dworake (dworake_at_poczta.fm)
Data: Sat 11 Nov 2000 - 12:14:32 MET

Użytkownik "Johnny" <polkiu_at_poczta.fm> napisał w wiadomości
> [...]
> Procesor - Intel Celeron 366
> Graficzna - Diamond Viper v550 (stery 5.23)
> Dysk - Fujitsu 1,62GB
> Juz o moim problemie pisalem ale jeszcze raz, po zmianie w biosie CPU
> External Bus Frequency na 75 procek skoczyl na 417MHz. ale zaczely sie
> pojawiac problemy z rejestrem - przy starcie (na oko 2 razy 3) w menu
> startowym pojawia sie komunikat ze rejestr jest uszkodsznoy i zebym
> uruchomil scanreg'a. Robie tak i okazuje sie ze jest okej. Ale potem
system
> sie laduje o wiele dluzej (dysk miesza podobnie jak przy trybie
awaryjnym).

Mialem te sam problem.wina tkwila w karcie telewizyjnej Flyvideo która nie
wytrzymywala wyzszej czestotliwosci PCI (zamiast 33MHz bylo po
przetaktowaniu na 417 bylo 37.5MHz) Powyjeciu jej tego problemu juz nie
bylo. Obecnie swoja 366 puscilem na 550 na GoldenOrbie i chodzi
stabilnie!-od miesiaca

> Ktos mi doradzil:
> "Spróbuj zostawic FSB na 66 i zmien mnoznik z 5,5 na 6 .
> Gdy bedzie funkcjonowac to mozna spröbowac z 6,5 i ew. poniesc VCore"
> [sorry ale nie zapisalem sobie adresu i nie wiem kto to byl]

Co za palant podal ci te brednie?

> i problem moze zniknac....
> Ale nie wiem gdzie moge zmienic mnoznik w tej mojej plycie - w BIOSie nie
ma
> takiej pozycji, a z kolei jezeli zmieniam jumpery (Internal Bus
Frequency -
> nie wiem czy to to - w instrukcji sa podane wartosci 5,5 dla kolejnych
> wartosci zegara) ale procek wtedy nadal pokazuje te sama wartos tzn. 366.
>
> Wiec pytanie jak mozna zmienic mnoznik w moim konfigu. A moze mam
> zablokowany mnoznik?

Mnoznika nie zmienisz poki ktos (o ile to mozliwe) nie znajdzie sposobu na
odblokowanie go.Mnoznik masz w 101% zablokowany.