Celeron 2 na plycie z LX i W2000

Autor: Sebastian Demski (sdemski_at_poczta.wp.pl)
Data: Sat 11 Nov 2000 - 12:14:29 MET

Mam taki problem: zapodalem sobie Celerona 2 na plyte Zida LX- jeszcze AT
slot1 przez oczywiscie przejsciowke. Bios zaktualizowalem do najowszej
dostepnej wersji 1.10 (na stornie producenta napisano, ze poprawia obsluge z
Celeronami 366 i jeszcze jakims), ktora to daje mnoznik do 8 (wczesniej
7.5). Bylem cholernie zdziwiony, ze w ogole dalo sie uruchomic cale to
ustrojstwo, ale jednak poszlo. Plyta wykrywa CoperMine 590, choc procek 566
(czyli mnoznik 8.5 wiekszy niz ma plyta). Programik Wcpuid pokazuje co
prawda inaczej niz jest mianowicie mnoznik 4.5 i FBS odpowidnio duzy zeby
wychodzilo 566. Windowsy: Millenium i W98SE smigaja bez zadnych problemow
nawet jak podkrece procka do 710 (8.5*83) jednak problem jest taki, ze nie
chce sie uruchomic W2000. Probowalem instalowac od nowa, ale nie pojdzie.
Mojet pytanko jest takie: Czy jest szansa na to, ze da sie jednak
zainstalowac chociarz NT? System ten potrzebny jest mi do nagrywania plyt,
gdzyz posiadam w kompie dosc duzo wszelkiego badziewia (konfig na koncu) i
nagrywanie w W98 jest czesto problematyczne (czytaj plytki sie jebia) a jak
dotad w W2000 zero problemow z nagrywaniem.
Moze ktos juz sie bawil podobnym zestawieniem i zaoszczedzi mi instalacji NT
jesli to i tak nie pojdzie.

Sprzet: 128MB PC133 (lada dzien 256MB), CD-ROM: Teac 532E-B, nagrywarka
Yamaha 8424E, modem Spirit, karta telewizyjna pixelview z radiem, Live 1024,
dysk IBM 20.5 DPTA 7200/2MB, Drukarka Lexmark 1000 i skaner Primax 9600,
grafika V3 2000

Ostatnie pytanie to czy NT wykryje V3 (wystarczy 2D)?

Za odpowiedzi i ew. sugestie z gory dzieki!!

Sebastian Demski
sdemski_at_wp.pl