Re: Prosze o rade.

Autor: DON (don4_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 11 Nov 2000 - 11:16:58 MET

AMD ATHLON 1GHz jest znacznie szybszy od PIII 850 z prostej przyczyne
Athlon posiada łącznie 384k zintegrowanej z jądrem pamięci cache, o pełnej
częstotliwości zegara,w tym 128k pamięci L1 cache - CZTERY RAZY WIĘCEJ NIŻ
PROCESOR PIII / i 256k zintegrowanej pamięci L2 cache. Atchlon posiada
pierwszą 200MHz magistrale systemową dla platworm x86.
w testach Athlon wypada znacznie lepiej niż PIII / testy znajdziesz na mojej
stronie www

--
DON
don4_at_poczta.onet.pl