Re: Jaki modem wybrac?

Autor: Adasiek Zwierzaczek (podolany_at_bezspamu.polbox.com)
Data: Fri 10 Nov 2000 - 23:13:02 MET

Uzytkownik "Konrad" <kosek2_at_poczta.onet.pl>
napisal w wiadomosci
| Czesc! Mam nastepujace pytanie: jaki modem
(56kbps) wybrac do mojego
| komputera (AMD 150MHz bez MMX, 32MB ram)? Wiem,
ze nie wszystkie soft- i
| win- modemy chodza na takim sprzecie. Modem
mialby byc rowniez tani (do

heh? nie bede pisal jaki masz modem wybrac; mam
p166 bez MMX; modem Spitit dziala slicznie /49333
z daleka od centrali/; predkosc ladowania plikooof
z netu /ftp/ daje jakiej 4kB/s; a fakt, ze kompa
dziala powoli, tylko do przegladania www ircowania
czy co tam jeszcze wystarczy; dla informacji po
przejsciu do offline uzycie przycisku "wstecz" w
ie5.0 powoduje ze strona sie laduje /z dysku/ tam
samo szybko /czyli wolno/; tak wiec fakt bycia on
line nie psuje tego; z drugiej strony co masz
zamiar robic???????? defgamentowac dysk?
drukowac? skanowac? w trybie on-line??? i tak
wiadomo, ze modemiarze jak juz sa on-line to sie
skupiaja na necie; jesli masz jakis firmowy
nietypowy soft do modemowania do firmowej sieci
/nie iNetu/ to przepraszam;

--
pozdrawiam adas;
!naglowek zawiera zbedne slowo w mailu