Re: połączenie COM RS232 kablem telefonicznym

Autor: Adasiek Zwierzaczek (podolany_at_bezspamu.polbox.com)
Data: Fri 10 Nov 2000 - 23:16:23 MET

Użytkownik "Marcin Lipski"
<mlipski_at_sol.put.poznan.pl> napisał w wiadomości
| Mam 2 kompy i chcę je połączyć poprzez port
szeregowy, na odległość ok. 15m.
| Mam kabel
| telefoniczny (z mikrowtyczkami) i chciałbym go
wykorzystać do tego. Jak to
| zrobić? Czy istnieją przejściówki:
| mikrowtyczka -> RS 232 do COM?

rs ma minimum dziewiec zyl /9/; jesli chcesz
puscic 9 zyl po 4 zylowym kablu telefonicznym to
taniej bedzie kupic ten kabel rs<-->rs null modem;
jesli zas chcesz puscic koniecznie po tym kablu co
masz to bedziesz dzialal na 4 zylach; czyli nikly
transfer; i nie gwarantuje, ze na tak
wykastrowanym kablu sie wogole polacza; a to 15m?
przekroj kabla? opor? ekrany? nie sadze aby sie
dalo!!!!

--
pozdrawiam adas;
!naglowek zawiera zbedne slowo w mailu