Odp: Toshiba + Xircom

Autor: Jarod (jarode_at_polbox.com)
Data: Fri 10 Nov 2000 - 11:22:50 MET

Witam!

Problem polega na tym, ze Win NT standardowo nie potrafi obsluzyc kart
PCMCIA w wersji 2.0 i nowszej.
Tylko starsze karty sa wykrywane, dlatego trzeba zainstalowac
oprogramowanie, ktore potrafi przechwicic obsluge tych kart. Ja uzywam do
tego programu CardWare, troche w starszej wersji, ale dziala.
Po zainstalowniu widziana jest juz karta w panel sterowania>karty PCMCIA
wiec nie ma juz problemu z instalacja sterownikow.

Pozdrawiam

Jarod

Użytkownik Tomasz Zysk <tomzy_at_polbox.com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8ug2fl$bsu$1_at_news.tpi.pl...
> Witam Wsystkich
[ciach]