Re: Monitor Samsung

Autor: Maciej Nowicki (mnowi_at_ajax.umcs.lublin.pl)
Data: Fri 10 Nov 2000 - 07:16:10 MET

Dnia Wed, 8 Nov 2000 16:16:34 +0100, Raffa napisał(a):
> a widziałeś oprogramowanie do monitora usuwające efekt moir ( potocznie
> znawy morą na monitorze ) ????

Nie widziałem, widziałem tylko dyskietki do monitora, które zawierają
inf opisującym maksymalne ustawienia jakie można mu zadać - by nie ze­
rwał synchronizacji. I pewnie ten moir effect (co jest ?) można
korygować tylko w drogich monitorach a nie jakimś tanim samsungu ...

> wiem co mówię bo mam monitor bez driverów i nie działa na Plug&Play więc
> musiałem trochę różnych driverów poinstalowac aby w końcu znależć w miarę
> odpowiedni ( co prawda chodiło tu bardziej o kalibację obrazu nie jakość )

Kalibrowałeś obraz wyświetlany przez monitor a generowany przez kartę.
Wpływałeś na kartę dostosowując obraz.

> a w poście chodziło mi o to że przy różnych rozdz. różnie obraz wygląda !!!!

A co w tym dziwnego że różnie wygląda. Możliwości są dwie - albo jest
trefny egzemplarz, albo generowany obraz przekracza zalecane parametry.

                                                Maciek