Re: Monitor Samsung

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Wed 08 Nov 2000 - 16:16:34 MET

a widziałeś oprogramowanie do monitora usuwające efekt moir ( potocznie
znawy morą na monitorze ) ????

myśle więc że odpowiedni monitor ma troche do jakości

wiem co mówię bo mam monitor bez driverów i nie działa na Plug&Play więc
musiałem trochę różnych driverów poinstalowac aby w końcu znależć w miarę
odpowiedni ( co prawda chodiło tu bardziej o kalibację obrazu nie jakość )

a w poście chodziło mi o to że przy różnych rozdz. różnie obraz wygląda !!!!

Użytkownik Maciej Nowicki <mnowi_at_ajax.umcs.lublin.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:slrn90gm53.crp.mnowi_at_moj.host.org...