Re: Antywir na W2k

Autor: Piotr :-\) (Piotr_at_narccomp.cjb.net)
Data: Thu 09 Nov 2000 - 20:21:05 MET

Nie sluchai innych sciagnij sobie za free:
InoculateIT Personal Edition
aktualizacja 3 razy w tygodniu free
mam jest super i pod 2k wykrywa zawsze wczesniej
virusy niz NAV 2001 mam oba
http://www.ca.com/
Piotr :-))

Argentina, Australia, Austria, Bahrain, Belgium, Brazil, Canada, Chile,
China, Colombia, Czech Republic, Denmark, Finland, France, Germany, Hong
Kong, Hungary, India, Indonesia, Ireland, Israel, Italy, Japan, Korea,
Malaysia, Mexico, The Netherlands, New Zealand, Norway, Philippines, Poland,
Portugal, Russia, Singapore, South Africa, Spain, Sweden, Switzerland,
Taiwan, Thailand, Turkey, United Kingdom, United States and Venezuela.

Select an office for additional details. If you are not sure which office
serves you, call 1-516-DIAL CAI (342-5224) for information.