Re: Co ma wplyw na dekodowanie DivX?

Autor: Xaltuton (demiurg__at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 09 Nov 2000 - 20:24:06 MET

zuko / Shark von Cygnus <shark_at_post.pl> napisal:

>Wiadomo, proc to po pierwsze.
>A potem? Karta grafiki? Pamiec? Plyta?
>Albo tak:
>Mam cel300_at_464, 320 ram, plyta Abit BH6, grafika Savage3D 8MB.
>Niektore filmy w divx mi rwa. Wiem, ze proc nie najlepszy, ale... No
>co powiecie?

Ja bym powiedzial tak:
po 1 niektore filmy rwie i na 500 i wyzej,
zalezy od filmu;
a po 2 wbrew pozorom niezoptymalizowany
(a wlasciwie mocno nie zdefragmentowany dysk)
tez potrafi niezle zarywac film;
co sie tyczy karty graficznej oczywsicie ma ona wplyw,
ale nie na dekodowanie, lecz wyswietlanie obrazu
(tu wszystkie wspolczesnie produkowane karty nie powinny
miec z tym problemu, poniewaz spokojnie daja sobie rade
z odswiezaniem w wyzszych rozdzielczosciach i glebszej palecie
kolorow).

Andy