Re: Internet z satelity

Autor: Adam Leszczynski (adamles_at_polbox.com)
Data: Thu 09 Nov 2000 - 17:45:41 MET

Hej,

> Czy jest tu ktoś kto korzysta z usług Europe On Line ( internet przez
> satelite ) i mógłby wyrazić swoją opinię na ten temat lub może ktoś wie
czy
> jest duża różnica w prędkości w sciąganiu POLSKICH stron www

to zalezy, jakie masz lacze - przy kombinacji "modem plus EON" satelita
nieco
przyspiesza, przy kombinacji "SDI plus EON" (a taka mam) nie ma w zasadzie
roznicy. W ogole korzystanie z internetu przez satelite ma sens przede
wszystkim wtedy, kiedy zalezy Ci na sciaganiu duzych plikow - przy ogladaniu
stron www roznica pomiedzy samym SDI a SDI polaczonym z satelita jest
niewielka.

>oraz jak długi
> jest czas oczekiwania na reakcję satelity ?

To zalezy od uplinku, czyli od tego, z jakiego polaczenia korzystasz przy
wysylaniu danych do serwera EON. Ja bylem skazany na TP SA - najpierw przez
modem, potem SDI - i to jest oczywiscie waskie gardlo calego systemu.
Generalnie nie sa to duze opoznienia, ale do grania caly system sie nie
nadaje.

Gdybys mial jeszcze jakies pytania - chetnie odpowiem

Pozdrawiam

Adam