Re: (przydługie) Rozmnożenie wolnego miejsca na dysku

Autor: Ala (noshit_at_poland.com)
Data: Thu 09 Nov 2000 - 18:01:51 MET

Ostatnio "Wojtek" <wda_at_box43.gnet.pl> na grupie pl.comp.os.win95
napisał/a:

>A czy nie zmieniło się w biosie ustawienie parametrów dysku ?

To znaczy, czy ja coś zmieniałam w biosie? Nie, nie ruszałam biosu.
A jeśli miałoby coś się samo poprzestawiać, to nie sprawdzę tego, bo
nie wiem za bardzo jak było wcześniej.

Ala

--
"Gdyby ludzie zachowywali się tak, jak zachowują się narody,
 to ubierano by ich w kaftany bezpieczeństwa."