Wydruk na HP LaserJet 5L

Autor: Marcin BACIK Koteras (plonk_at_pisz.na.niusy.invalid)
Data: Thu 09 Nov 2000 - 14:34:26 MET

Witam,

w sumie to nie wiem gdzie pytać o coś takiego... ale do rzeczy;
Mam problem z wydrukiem wykresów pochodzenia Excel z poziomu Worda,
mianowicie:
robię sobie zwykły wykres kolumnowy w Excelu i kolumny wypełniam
deseniem
- liniowym czy kratkowanym czy innym podobnym, chodzi o to że wydruk ma
być
czarno-biały i zróżnicowanie musi być na zasadzie wzoru, a nie koloru.

i teraz drukując z Excela wszystko jest ok, desenie są czytelne,
zróżnicowanie jest widoczne na pierwszy rzut oka.

ale problem zaczyna się wtedy gdy dany wykres przeniosę do Worda, na
ekranie i w podglądzie wydruku(!) wszystko wygląda tak jak w Excelu,
zróżnicowanie pełne i czytelne. Jednak kiedy wydrukuję dokument, to
okazuje
 się że Word drukuje w jakiejś dużej rodzielczości i powoduje to
całkowite
zamazanie deseniu. Na wydruku dostaję po prostu jednolite szare
prostokąty (ze szkłem powiększającym :-) można się dopatrzeć niektórych
deseni),
jak zmniejszę rodzielczość z 600 na 300 dpi to wydruki stają się
odrobinkę
bardziej czytelne(ale tylko w niektórych deseniach), ale do tych z
Excela (przy 600dpi!) jeszcze im daleko! bardzo daleko!

Czy ktoś może wie jak temu zaradzić? Albo może jest jakaś metoda na
dodanie własnych deseni w Wordzie/Excelu 97? - tylko proszę nie pisać że
wypełniać kolumny rysunkiem z pliku bo tak właśnie musiałem zrobić, ale
ja bym chciał oprzeć się tylko na deseniu!

z góry dziękuję,
bacik

--
WWW: http://delphins.topnet.pl