Re: Antywir na W2k

Autor: Zader (zader_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 09 Nov 2000 - 14:33:15 MET

    Ja probowalem AVP dostarczanego przez Optimusa i po pierwszym restarcie
bylo cacy, ale po drugim system zdurnial i przez 3 godziny nie moglem nawet
trybu awaryjnego odpalic, dopiero funkcje naprawcze z plyty instalacyjnej
wpuscily mnie do trybu awaryjnego gdzie wywalilem AVP i po restarcie system
chodzil jakby nigdy nic sie nie stao. Tak ze na AVP radze uwazac,
Użytkownik KACPER <webmaster_at_przem.prv.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8ue0cp$hcd$1_at_news.tpi.pl...